Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dr i nedre adressfltet har jag OE , internet och genväg till skrivbordet ikonerna. Nu har genvägen bara försvunnit i tomma intet. Hur skapar jag en ny?
För att göra en ny Visa skrivbordet genväg gör så här:
Öppna %userprofile%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch.
Skapa en ny textfil, skriv in
Högerklicka och skapa ett nytt verktygsfält då och dra ner de ikoner du vill ha där, samt aktivera klockan, dölj inaktiva ikoner etc. genom att klicka på egenskaper i verktygsfältet..
När jag startade datorn nu i EM så hade alla ikoner försvunnit. Jag kom ingenstans på datorn. Så jag fick göra en systemåterstllning på hela datorn. Nu funkar det som det ska tack o lov.
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.