Generaliserat ångestsyndrom (GAD)

Petronilla

Trådstartare
Hur ska jag skriva utan att hänga ut min son för mycket? Debut vid 11 år, diagnos vid 13.

Jag testar så här. Kan någon som har den diagnosen pm mig. Jag behöver input hur JAG kan uppåtpuffa honom till att börja fungera i vardagen igen.

Tack på förhand.

Det
Hur ska jag skriva utan att hänga ut min son för mycket? Debut vid 11 år, diagnos vid 13.

Jag testar så här. Kan någon som har den diagnosen pm mig. Jag behöver input hur JAG kan uppåtpuffa honom till att börja fungera i vardagen igen.

Tack på förhand.

En bra och generell tråd om ämnet skulle vara värdefull. Vi är nog flera som har människor att stötta.

Undrar egentligen om det är det jag har haft hela mitt liv sen yngre tonåren
Det var då.sömnproblemen debuterade

Du kanske redan har fått de svar du söker iom att tråden inte är direkt ny, men jag tänkte iallafall slänga ut att jag är en 18-årig tjej med GAD och om du eller någon annan har några frågor eller vill bolla tankar så är det bara att skicka ett pm.

Liknande trådar

Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 903
Senast: Thaliaste
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 701
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar