Gekås-Ullared

sonette

Trådstartare
är nyfiken på vad de har i sortimentet nu,är det någon som nyss varit där.Är sugen på de typ biabäddarna,finns de nu?Åker om 2 veckor:)

Sv: Gekås-Ullared

det låter ju lovande.Är det någon mer som vet vad som finns nu,som gjort något klipp:)

ska själv dit på måndag, också nyfiken på biabädden, hur stor är en stor? :)
Är det så pass att en CC kan ligga o sträcka på sig i den? Isf var det ett väldigt rimligt pris! Den stora jag hittade på granng*rden kostade 800kr.

Lääängtar till måndag:D

aah okej! vad bra, är ju så att man kan ta o köpa två för det priset då :D
:banana:

kl

Funderar på en liten tripp nästa månad. Någon som vet hur det ligger till med:

* Täcken, priser
* Spårlinor (ej i plast!) , priser
* Riktningshållare/riktningspinne
* Hundförarkläder (behöver nödvändigtvis inte finnas på just hundavdelningen, men söker iaf jackor, västar, byxor med många fickor, gärna i någon roligare färg än militär/jaktfärger som det brukar vara. gärna vattenavisande)

Sen överhuvudtaget om där är mkt "hundträningstillbehör" eller om det är mest basic såsom koppel, skålar och sånt.

kl

Funderar på en liten tripp nästa månad. Någon som vet hur det ligger till med:

* Täcken, priser
* Spårlinor (ej i plast!) , priser
* Riktningshållare/riktningspinne
* Hundförarkläder (behöver nödvändigtvis inte finnas på just hundavdelningen, men söker iaf jackor, västar, byxor med många fickor, gärna i någon roligare färg än militär/jaktfärger som det brukar vara. gärna vattenavisande)

Sen överhuvudtaget om där är mkt "hundträningstillbehör" eller om det är mest basic såsom koppel, skålar och sånt.

Täcken har dom i varierande priser, men ligger väl runt 100-lappen och uppåt. Spårlina såg jag sist jag väl där och låg under 100-lappen om jag inte mins fel! :)

Inga hundförarkläder, men kanske kan hitta något på hästavdelningen, dom har många fina jackor i alla fall!

Gekås har alltid stort sortiment av hundgodis och tuggben, tycker hudbenen är väldigt prisvärda. Det brukar finnas en del att välja på i täckesväg också, men som vanligt färre att välja på ju större hund man har.
Har bara sett spårlinor i plast tyvärr. Finns mycket leksaker och en del aktiveringsleksaker (som passar lite mer varsamma hundar. Min galgo har tuggat sig igenom samtliga...).
Kopplen och halsbanden känns lite tråkiga, men jag har köpt på mig några bra läderhalsband. Efter ett års användning ser de fortfarande nya ut.

Jag tror också de kan ha någon bra jacka på hästavdelningen.

Vi ska dit om 1 vecka, då vi ändå ska till Kungsbacka.
Vi ska ju handla till vår valp, vår första hund, så vi behöver ju
allt i stort sett ;). Dvs matskålar, borste, kloklippare, säng, fodertunna osv.
Men kan dem tänkas ha allt? ;).

Jag betalade 999 kr för min biabädd här uppe där jag bor, den är 100x120. Man hade ju kunnat spara pengar om man bott närmare men det jämnar nog ut sig med min 1000 kr bädd med resa ned. Hoppas du kan fynda rejält :)

Vi ska dit om 1 vecka, då vi ändå ska till Kungsbacka.
Vi ska ju handla till vår valp, vår första hund, så vi behöver ju
allt i stort sett ;). Dvs matskålar, borste, kloklippare, säng, fodertunna osv.
Men kan dem tänkas ha allt? ;).

Du kan nog hitta det mesta du söker där!! Och till ett bra pris! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 717
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka