Ge ungarna blötmat ?

Mynta2

Trådstartare
Jag satte in en tallrik blötmat i barnhagen och 1 unge vräkte i sig...hur ok är det ? Dom är 4 veckor nu. Dom ska ju lära sig äta annat...men hur snart då och hur mycket per gång ?

Sv: Ge ungarna blötmat ?

Bra burkmat är helt OK att ge. Du kanske ska försöka se till att de inte vräker i sig eftersom burkmat innehåller så pass mycket protein att ovana magar kan bli lite irriterade. Du kan även "snälla till" burkmaten genom att blanda ut den med lite låglaktosgrädde eller mjölkersättning.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Catsu
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
490
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama