Ge mig mat NU, tant!

astronaut

Trådstartare
DSC00511.JPG

Manson har hittat ett nytt perfekt ställe han kan få käka på. Synd för honom att hans mat fortf. stod kvar på golvet ;)

Sv: Ge mig mat NU, tant!

:D

Människomat kan ju vara gott det med.
Så här brukar det se ut när vi äter:

bord25mars.JPG

Så söta! Både dina och ts katt!

Nåt liknande ser det ut hemma hos mina föräldrar. Min Speedy har fått en egen stol under middagen så att han kan sitta med. :p

Men vilka väluppfostrade katter ni har som sitter på stolen. Så här ser det ut när vi ska äta:
P1030869.jpg

suck.

:eek:
Katter är absolut förbjudna på borden!
Den katten hade befunnit sig i ett annat rum innan han hade hunnit stoppa in tungan i munnen!

Den katten hade befunnit sig i ett annat rum innan han hade hunnit stoppa in tungan i munnen!

Exakt! Vi har alltid en vattenspruta till hands till våra slynglar :devil:

edit: Men absolut söta bilder!

Våra katter är förbjudna på köksbordet när vi äter eller när det är dukat, det vet de väl mycket om. De går inte upp när det är dukat/när vi äter, men annars sitter de mest vid fönsterkarmen alt. på stolarna bredvid bordet.

Jag svarade till vildros, hennes underbart söta katt har uppenbarligen inte lärt sig det där med att inte gå på dukade bord. :D

Mina får inte vara på borden alls, men de passar på om man vänder ryggen till. :devil:

Vi har varit så stränga mot våra tre katter. Men nu när de är i den nobla åldern av 13 och 15,5 år så har vi tääääänjt på reglerna!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
385
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 106
Senast: Shilton
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka