Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror det är dåligt urval där vi bor men jag ska kika lite extra och se om jag hittar något annat att prova på, är ute efter mat som gör pälsen finare.
Finns de i lika stora förpackningar som t.ex KRAFFT Grund (25 kgs säckar)?
Sen har jag en fråga... jag har läst att man kan ge kaniner häst och ko-pellets? Och även hönspellets? Stämmer detta? Jag tycker det låter konstigt. Min styvpappa känner en bonde som säger att vi får ta av hans kopellets, (av snålhet...) men jag har inte velat göra det eftersom jag inte vet om det innehåller samma.
Så länge det har samma innehåll som en kanin behöver, ser jag inget fel i det.
Dock funkade inte mina kaniner här hemma på Krafft Groov, utan fick problem med uppblåst mage och avmagring.
Fler har haft exakt samma problem med detta foder.
Men sen finns det även de som det fungerar på.
Precis, det beror helt på vad det har för innehåll? Det finns ju mängder av kofoder också (spontant kan jag gissa på att det är för mycket protein då kofoder innehåller mycket soja).
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.