Gävlebor, kan ni svara på en fråga?

Mirre

Trådstartare
Hur långt är det från tågstation till Boulongern? (hur det nu stavas)
Hur tar man sig lättast från station till och från Furuvik utan bil? (vi åker tåg upp)

Hur långt är det från tågstation till Boulongern? (hur det nu stavas)
Hur tar man sig lättast från station till och från Furuvik utan bil? (vi åker tåg upp)
Jag brukar gå Drottninggatan/gågatan från stationen för att komma till Boulognern. Tar kanske 10-15 minuter. Tågstationen i Furuvik ligger precis utanför parken så det är absolut enklast, annars går det buss också men dom har jag tyvärr ingen koll på.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 140
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
784
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 869
Senast: Oh_really
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?