Gasque RP 165

ForeverYoung

Trådstartare
Jag funderar på att betäcka mitt ridponnysto med Gasque RP 165 till våren. Jag gillar det mesta hos honom och tror att det skulle kunna bli en bra kombination med mitt sto. Dock såg jag på Blå Basen att han vid tre visningstillfällen fått 5, 6 resp 7 på sin skritt. Är det någon som sett honom skritta? Stoet har visserligen en bra skritt, men hennes första avkomma har hittills en ganska kort och lite instabil skritt så jag vågar inte använda en hingst med erkänt dålig skritt på henne. Nu är visserligen avelsmålet en trevlig allroundponny med inriktning på hoppning, men ja, ni förstår vad jag menar.
Någon som har en aning?

Sv: Gasque RP 165

:)Det finns en film på youtobe på honom när han tävlar sin första dressyrtävling. Jag har sett mamma , mormor och mormorsmor och avkommor till dessa som många varit väldigt bra tävlingsponnyar. Gasque har även en helbror med väldigt bra gång som troligtvis även den skulle ha kunnat bli godkänd hingst vilket Urminas andra avkomma Pondus är. Gasque är en multitalang som alltid gör sitt bästa .

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
Avel Står i valet och kvalet om hur jag ska göra med mitt sto i år. Betäcka eller inte? Hon är ett halvblodssto e Gauguin de Lully –...
2
Svar
25
· Visningar
4 926
Senast: Molekyl
·
Avel Hjälp mig lite här är ni snälla. Hingsthjälp mao. Sto 1. Tanten skall ev. betäckas i år. Hon är 18 år, äldre modellen av halvblodet...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 974
Senast: shady
·
Avel Allt lutar nu åt att jag ska betäcka mitt sto till våren, om allt går som det ska *nervös* Men det behövs ju en pappa också ;) Jag...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 225
Senast: superstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka