S
strösslet
hejsan min son på 3veckor har så fruktansvärt med gaser i magen han riktigt pressar ned dem och de gör tydligen fasansfullt ont, jag har provat semp droppar (tror ja de heter) men de värkar inte funka, nu springer pappa omkring med honom för att lugna honom, försökte mata på honom ifall det var därför han skrek så illa, men de kommer upp efter en stund, jag tror det just är gaserna har har problem med, när han väl får ut dem så sprakar de bra, men mellan dem så skriker han o man riktigt ser hur ont och hur ledsen han blir, jag blir helt förtvivlad, inget jag gör funkar, gunga,sjunga, mysa,tutte,napp m.m m.m
åhh jag vill inte att mitt barn ska ha ont
vad ska ja göra?? är de normalt, jag fråga bvc sist till svar fick ja "nyfödda barn brukar ha problem med magen till nån månad gammal" men ska de värkligen ha så häääär ont ????
har varit såhär ett par kvällar nu, och det är framförallt på kvällarna de blir såhär..
jag har kollat mjölkersättningen att vi blandat rätt mängd m.m (väldigt noga med det, kan han vara "allergisk" ?
, och jag har inte ätit något elakt (pumpar och ger ersättning emellan)
finns det någon annan lika ersättning fast för allergiker ? om de nu skulle vara något
har semper 1 mjölkersättning tror ja de heter...
snälla någon har någon nå tips och råd på vad jag kan göra för min lilla skatt, vill verkligen inte att han ska lida
kram från en orolig nybliven mor (som inte vet ett skvatt om de här)
åhh jag vill inte att mitt barn ska ha ont
vad ska ja göra?? är de normalt, jag fråga bvc sist till svar fick ja "nyfödda barn brukar ha problem med magen till nån månad gammal" men ska de värkligen ha så häääär ont ????
har varit såhär ett par kvällar nu, och det är framförallt på kvällarna de blir såhär..
jag har kollat mjölkersättningen att vi blandat rätt mängd m.m (väldigt noga med det, kan han vara "allergisk" ?
, och jag har inte ätit något elakt (pumpar och ger ersättning emellan)
finns det någon annan lika ersättning fast för allergiker ? om de nu skulle vara något
har semper 1 mjölkersättning tror ja de heter...
snälla någon har någon nå tips och råd på vad jag kan göra för min lilla skatt, vill verkligen inte att han ska lida
kram från en orolig nybliven mor (som inte vet ett skvatt om de här)