Gärds Hoppning

V

vapor

Hejsan!
Någon som var på Gärds Ryttarförenings hoppningar i helgen, vågade inte anmäla mig för de brukar ju alltid ställa in och det brukar vara struligt.
Hur var det i år?

Sv: Gärds Hoppning

Jo där vart helt okej på söndagen när jag var där, tog lite tid för dem att bygga om banan mellan klasserna, samt så vart där många som fick fel i klasserna, tror att värmen påverkade väldigt många hästar, då det bla var mkt tryckande och fuktig värme i börja. kändes typ som om man hade frossa, samt att det var väldigt tungt att andas.

pga att många fick fel så var det en hel del strykningar till sista klassen.

I övrigt tyckte jag att tävlingen fungerade bra, under laget var bra och "presonalen" var bra.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter fyra år med SM byter Gärds Ryttarförening fokus. 2025 har klubben ansökt om att få arrangera NM. – Det är Sveriges tur att...
Svar
0
· Visningar
52
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen har Smålands Ridsportförbund anordnat distriktsmästerskap i hoppning för ponny, där Småland men även Öland ingick. Milwa...
Svar
0
· Visningar
50
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i hoppning från Stuttgart. En anrik, utmanande deltävling som alltid brukar locka de främsta ryttarna – med flera svenska...
Svar
0
· Visningar
60
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två helger i rad har Fagereke Ryttarförening bjudit in till tävlingar i hoppning och dressyr – och responsen från ryttarna har varit...
Svar
0
· Visningar
174
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023