Gardinproblem

H

Han_naH

Jag flyttar snart till ny lägenhet. Allt är kanon, förutom att tapeterna i sovrummet är hmm...röda, med någon bård som är grön och gul (kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut). Den röda färgen är liksom inte röd heller utan den ser ut som den är på svampad. Lite svårt att förklara...

Men mitt problem är då, vad har man för färg på gardinerna? Är det bara helvitt som gäller?

Känns som jag verkligen gett en "bra" förklaring nu när jag läser igenom inlägget såhär i efterhand.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Gardinproblem

Kan du inte fånga upp någon av de "färgerna" som finns i svampningen då?

Rött finns ju i massor av kulörer och det kan vara ganska coolt att matcha gardinerna med tapeten...varmt och ombonat.

- tapetsera om
- köp valfri gardin

annars kommer du irritera dig på tapeterna varje kväll du ligger i sängen? :rofl:

Japp, det kommer jag antagligen att göra, jag får nog blunda ;)

Smart! Det blir ju som sagt varmare än vita gardiner som spontan känns väldigt kallt till röda tapeter.

Liknande trådar

Hemmet Jag har hamnat i något slags ommålningsrus som började under långledigheten i julas. Då bestämde jag mig för att måla om en garderob i...
Svar
12
· Visningar
1 438
Senast: monster1
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Hemmet Insidan i mitt hus är inte riktigt klart. Jag har hittills bara tapetserat sovrum och vardagsrum, resten är fortfarande helt i vitt...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: tanten
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat