replica

Trådstartare
Gaah.. Jag har världens brist på fantasi.. Vill ha nya gardiner i vardagsrummet, har haft samma i princip sedan vi flyttade in (dec 06)..

Såhär ser de nuvarande gardinerna ut
P1010070.jpg

Vill allra helst ha liknande gardiner som går att dra för då det inte finns några persiener som fungerar här:o

Kuddarna i soffan är lila (syns kanske bättre här), möblerna i bok annars är de mesta i svart vitt.. Tips mottages tacksamt!

Sv: Gardiner!

finns billiga svarta rullgardiner på ikea :p sen kan du ha svarta fransgardiner :love:

Sv: Gardiner!

Oj, vad gardinerna var "oroliga"! Jag hade satsat på något lite stramare enfärgat och kanske en diskret rullgardin för att ta bort behovet att dra för och tillbaka gardinen.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 591
Hemmet Håller på o fixa köket, så mycket det går i alla fall. Budgeten tillät inte att riva ner exakt allt o börja om. Så det fick bli såhär...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Lukaskatt
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Hemmet Ja nu är julen över och det har blivit dags att införskaffa lite nya fina gardiner främst till vardagsrummet men även till sovrummet och...
Svar
13
· Visningar
2 088
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023