Gardiner i grått och turkost

Constance

Trådstartare
Någon som vet vart jag kan finna gardiner i grått och turkost. Helst såna längder, som har båda färgerna. Gärna lite roligt mönster. :D

Annars om någon vet gardiner i någon av de färgerna som har något roligt mönster?

Ska vara i sovrummet där vi har grå och turkos på alla tyger :)

Sv: Gardiner i grått och turkost

Vill jag också ha! Ingen som sett färdigsydda gardiner? Saknar maskin själv och måste resa 25 mil enkel väg för att komma åt en.. :crazy:

Sv: Gardiner i grått och turkost

Jag tror att jag såg något sådant på hemtex idag. Tittade inte så jättenoga eftersom att jag var ute efter något helt annat men av det lilla jag såg så var de riktigt fina.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 033
Senast: SaraXX
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 275
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka