Garderobssystem

Sar

Trådstartare
Vi ska inreda en stor ”gå in-garderob” och vill köpa skenor att ha på väggen där vi kan fästa utdragbara trådbackar etc. Vi vill dock att detta ska vara svart och jag har inte hittat något sådant system. Lundbergs wide hade svarta skenor men inga svarta trådbackar. ÖoB har stativ men det är jag inte intresserad av. Har ni några tips på var jag kan få tag på detta? Det bordd ju rimligtvis vara fler än mig som vill ha svart garderobsinredning?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 825
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 342
Senast: Yeah but
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 871
Senast: Juli0a
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 764
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp