N
newt4591
jag har flera gånger försökt ge en av mina hästar havre eller korn. men varje gång så räcker det med en vecka eller två så är han som en tickande bomb o går knappt rida överhuvudtaget. han blir så där tok galen. rädd för småsaker o backar helt hysteriskt eller försöker vända o stegrar sig o så. o visst jag känner mig inte rädd eller att jag tappar kontrollen, men det är ganska jobbigt att hela tiden vänta på nästa "utbrott".
är det någon som varit med om liknande? förslag om foderstat? just nu får han fri tillgång till ängshö o så får han hackad lucern, linfröolja, mineraler o morötter uppdelat på tre mål om dagen.
jag skulle vilja ge honom korn eller havre. han är stor o jag vill inte han ska få brist på något.
tacksam för svar
// hanna
är det någon som varit med om liknande? förslag om foderstat? just nu får han fri tillgång till ängshö o så får han hackad lucern, linfröolja, mineraler o morötter uppdelat på tre mål om dagen.
jag skulle vilja ge honom korn eller havre. han är stor o jag vill inte han ska få brist på något.
tacksam för svar
// hanna