Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förr gjorde jag inte det.*spinoff på Hemmakläder”
Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem. Det ser visserligen lite sjukskrivet ut men då har jag väl också varit sjukskriven
Det händer jag brukar även hitta hö i fickorna på mina privata jackor. Hur fasen går det till?@Unafraid Haha hö i håret
Nej, absolut inte! Inte ens nu när jag är föräldraledig. Påbörjar och avslutar dagen i mina Adidasbyxor men dom åker av före 09 och på efter 20 på kvällen. Tycker det ser slashasigt ut att gå klädd i myskläder hela dagen Jeans/byxor och kofta/tröja och borstat hår så är jag nöjd.*spinoff på Hemmakläder”
Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem. Det ser visserligen lite sjukskrivet ut men då har jag väl också varit sjukskriven
Osminkad har jag (numera) inga problem med, däremot går jag aldrig ut utan örhängen. Helt stört.Jag brukade aldrig göra det förut men nu har jag säckat ihop totalt! Går utan att tveka till Ica osminkad iklädd mina hemmatajts och en stor jäkla hoodie. Så jag ser ofta ut som sju svåra år när jag går dit.
Gillar det speciellt när min man är med som 1) är skitsnygg och 2) aldrig i hela världen skulle gå i mjukisbyxor offentligt. Kontrasten gör det så fruktansvärt tydligt då exakt hur sunkig jag ser ut .
På tal om pyjamas! Såg en kvinna i pyjamasbyxor på Coop för några månader sen.Självklart Det enda jag inte åker till affärer i är pyjamas typ (och det mest pga jag har då bara något på överdelen ).
Förutom jobbarbyxorna så är mjukisbyxor det enda jag har på mig på vinterhalvåret, på sommarhalvåret är det mjuka tunna lösa byxor som gäller.
Jag hade aldrig reflekterat förrän jag var och hälsade på pappa på sjukhus i min hemstad för ett par år sen. Andra besökare på sjukhuset gick i mjukisbyxor! Jaha, nu är jag i småstan tänkte jagNej, absolut inte! Inte ens nu när jag är föräldraledig. Påbörjar och avslutar dagen i mina Adidasbyxor men dom åker av före 09 och på efter 20 på kvällen. Tycker det ser slashasigt ut att gå klädd i myskläder hela dagen Jeans/byxor och kofta/tröja och borstat hår så är jag nöjd.
Är de sköna så är de Och de kan ju vara lite roliga ocksåPå tal om pyjamas! Såg en kvinna i pyjamasbyxor på Coop för några månader sen.
Ja det var lite stört . Jag har lärt mig på senare tid att gå ut osminkad. Helt stört befriande faktiskt.Osminkad har jag (numera) inga problem med, däremot går jag aldrig ut utan örhängen. Helt stört.
Ja precis! Jag tycker egentligen att pyjamasbyxor är rätt charmigtÄr de sköna så är de Och de kan ju vara lite roliga också
Då är jag född lantboJag hade aldrig reflekterat förrän jag var och hälsade på pappa på sjukhus i min hemstad för ett par år sen. Andra besökare på sjukhuset gick i mjukisbyxor! Jaha, nu är jag i småstan tänkte jag