E
Ejniz
Sv: Går det inte att "låsa" användare?
Okej, märkte inte den. Ber om ursäkt.
Okej, märkte inte den. Ber om ursäkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mandalaki skrev:Personligen är jag ganska ointresserad av bukeanvändares affärer med gifta män. Jag har själv haft såna förhållanden, det är inte det känsligaste ämne jag kan komma på :smirk:
Gammeln skrev:Men eftersom Gunnar och även moderatorer förut sa att moderatorer inte kunde se ip-adresser så tycker iaf jag att man på nåt sätt får tala om att nu är detta ändrat.
martha skrev:Däremot kan jag erkänna att det var jag som var Gammmeln (fast det vara ju bara på skoj)
mycket_irriterad skrev:Tja nu kan ju moderatorena kolla om Inte_Ungs beskyllning stämmer, var det Snuffsan som lade ut bilden på Inte_Ung.. Svar nä det var det inte..
PS. Nej det var inte jag heller DS.
Gammeln skrev:........... men det var ju det jag sa
Snuffsan skrev:"vart och varannat nytt nick " skrev jag. Det är inte samma sak som alla. Ok, miss av mig. Ber om ursäkt.
Och det har hänt lite för många gånger att "ni" (som du valde att uttrycka det) skyller på mig. Ska bli skönt att slippa det skitsnackat.Såvitt jag vet har jag bara anklagat dig för 1 nick. Sa "vi" bara för att det inte skulle bli något (typ) du anklagade mig för det nicket eller det.
martha skrev:Däremot kan jag erkänna att det var jag som var Gammmeln (fast det vara ju bara på skoj)