Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag undrar om kraft grov räcker för ett föl på 5mån
pluss hack lusern o mineraler. Han går med mamman fortfarande. De får hösilage också. Han får i dag hippo alfa
funderar bara på om det fungerar att byta till grov.
Om silaget har en kvot på 9 eller mer räcker det med Groov, annars måste du ta till något "värre" som Krafft Breed eller Protein. Och så koll på mineralerna såklart.
Hur mycket bör fölet äta nu när han är 51/2 månad
i kg pellets och ensilage kg
han äter bra med mat gillar allt . Han ser rund och fin ut. Han diar för han är kvar hoss mammaännu
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Ekonomi & Juridik Jag känner att det är lätt att säga att man tar tillbaks hästen, men kan vara svårare i praktiken. Säljer du hästen för att betala en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.