S
simplythetruth
Håller på och letar gård, kollar mark osv.
Men nu börjar jag misströsta.
Finns det någon här som har hittat det optimala stället?
Stället med lagom mycket mark, stället som inte ligger "in the middle of nowhere", stället med hyffsad närhet till tränare osv.
Har en verksamhet med unghästar och tävlingshästar, så mark behövs.
Har ett liv med annat yrke så närhet till stad är önskvärt.
Dessutom barn som inte vill bo flera mil från närmaste kompisar
Är det någon här som hir hittat det optimala boendet? Om inte vad fick de ge avkall på och hur funkar det?
Nu när det lutar åt att vi ska köpa mark och bygga allt helt nytt (svindyrt) så dyker det upp en gård till salu. Lite för långt från stan och med för lite mark. Men till samma pris som vi får betala för bara marken om vi ska bygga själva.
Jag blir tokig!
Stötta mig i min ångest och berätta hur ni löst det! Alla kan väl inte vara födda på den perfekta hästgården!?
Men nu börjar jag misströsta.
Finns det någon här som har hittat det optimala stället?
Stället med lagom mycket mark, stället som inte ligger "in the middle of nowhere", stället med hyffsad närhet till tränare osv.
Har en verksamhet med unghästar och tävlingshästar, så mark behövs.
Har ett liv med annat yrke så närhet till stad är önskvärt.
Dessutom barn som inte vill bo flera mil från närmaste kompisar
Är det någon här som hir hittat det optimala boendet? Om inte vad fick de ge avkall på och hur funkar det?
Nu när det lutar åt att vi ska köpa mark och bygga allt helt nytt (svindyrt) så dyker det upp en gård till salu. Lite för långt från stan och med för lite mark. Men till samma pris som vi får betala för bara marken om vi ska bygga själva.
Jag blir tokig!
Stötta mig i min ångest och berätta hur ni löst det! Alla kan väl inte vara födda på den perfekta hästgården!?