Gandur KM den 18 oktober

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gandur KM den 18 oktober

Ja om vädret tillåter så åker vi upp och tittar en sväng. Min syster skulle egentligen varit med, men hon nöjer sig för säsongen efter vårt (Naggurs) KM förra helgen.

Jag var där och tävlade :) Första gången för lillkillen Faxi, och vi är såååå nöjda å glada :D
Är så stolt över min lilla kille, han var så duktig och uppförde sg så fint :love:

Åh, jag missade det. Vi hade tänkt åka men fick förhinder idag.
Hur ofta är det islandshästtävlingar i NV Skåne? Är det någon som har bilder från idag?

Ja om vädret tillåter så åker vi upp och tittar en sväng. Min syster skulle egentligen varit med, men hon nöjer sig för säsongen efter vårt (Naggurs) KM förra helgen.

Vart hölls det klubbmästerskapet?

Vi brukar ha våra tävlingar på Margaretehof och även KM gick där. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 308
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka