Har inte märkt av nån av detSå om man har handeksem så blir man rik och får ligga med en besökare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte märkt av nån av detSå om man har handeksem så blir man rik och får ligga med en besökare
Meh - är det inte sant alltså...Har inte märkt av nån av det
Jo rik är jag men inte det andra om jag tänker efter, tänk tänkMeh - är det inte sant alltså...
Den var också ny för migOm låset på halsbandet halkar till framsidan så är det någon som tänker på dig... ... och man får inte rätta till det innan man kommer på vem det är.
Den var också ny för mig
P.s kände knappt igen dig din avatar-buse...
Min mormor slängde alltid in några kronor innan hon klev över tröskeln när hon hälsade på nyinflyttade första gången. På så vis skulle det alltid finnas pengar i det hushållet. Det är nog det enda skrock som gått i arv i min familj.
Så ett bra raggningstips borde ju vara att lägga nycklarna på ordet, eller???Jag brukade också vara nojig över att lägga nycklarna på bordet, sen fick jag lära mig att förr i tiden la prostituerade sin rumsnyckel på bordet för att visa att de hade en. Det var alltså ett tecken till eventuella köpare att de hade ett rum att gå till. Så man sa till "finare" flickor att det var otur att lägga nycklarna på bordet för det kunde tolkas som att man var prostituerad.
Du vet väl om att har man grönt på sig är man en hora?
Jag brukade också vara nojig över att lägga nycklarna på bordet, sen fick jag lära mig att förr i tiden la prostituerade sin rumsnyckel på bordet för att visa att de hade en. Det var alltså ett tecken till eventuella köpare att de hade ett rum att gå till. Så man sa till "finare" flickor att det var otur att lägga nycklarna på bordet för det kunde tolkas som att man var prostituerad.
Min mormor slängde alltid in några kronor innan hon klev över tröskeln när hon hälsade på nyinflyttade första gången. På så vis skulle det alltid finnas pengar i det hushållet. Det är nog det enda skrock som gått i arv i min familj.
GAH!!!! Jag hade röd klänning på svägerskans bröllop, har INTE legat med hennes nuvarande make och vill INTE heller göra det Är det ett måste???@Scata: Tja, den idiotiska myten gällande rött på bröllop (som Ribbing stuckit hål på många gånger) säger att man legat med brudgummen så om det samma gäller begravning...
*kravlar upp ur rännstenen och försöker leka proper *
GAH!!!! Jag hade röd klänning på svägerskans bröllop, har INTE legat med hennes nuvarande make och vill INTE heller göra det Är det ett måste???
Det funkar inte *har provat*Man ska stjäla blomskott så växer de bäst.. eller nåt sånt.