Gammal vall

Denver

Trådstartare
Jag behöver lite hjälp nu i hö köpar djungeln. Jag har fått tag i hö men de är gammal vall med mesta del hundkex. Jag är lite kluven nu hur jag ska göra. Hur brukar värdena vara?? Kan tänka mig att dom inte är så höga.
Är de värt för mig att köpa 2.5 ton eller ska ja leta vidare??
Har en svårfödd häst.
Vore tacksam för hjälp av er som kan.

Sv: Gammal vall

Svårt att säga. Mitt absolut bästa hö fick jag från en gammal vall där ägaren ( min kompis) inte gjort något på flera år.

Sv: Gammal vall

Jo de förstår ja ju att de är. Men kanske någon har något hum. Givetvis tar ja analys på höet men de blir ju först när ja köpt de.
Men de kanske är för svårt att säga. Men ja tänkte mest på att de var så mycke hundkex i de.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 737
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 433
Senast: Svartkatt
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 337
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar