Winni
Trådstartare
Jag har ett litet gammalt hängskåp från ca 1800-talet eller så, som jag inte ka han inomhus för att den luktar värre än värst Den var oerhört skitig när jag fick den, jag fick börja med att skrapa bort lager med gägg sedan har jag skurat den flera gånger med såpa. Nu är den ren men det går inte att få bort den vidriga lukten. Den har till och med stått på en torr, ren, luftig plats i ett uthus hos mina föräldrar i flera år nu. Men när jag tog ut den igår stank det fortfarande om den Nu står den ute med torrt grus under på några mindre stenar för att lufta under ifrån. Men där kan den inte stå hela sommaren.
Har någon något tips? Vill inte måla den eftersom den har original målningen kvar. Kan man strö på något som liksom drar ut den äckliga lukten? Vad ska jag göra Jag vill ju ha in det fina gamla hängskåpet.
Har någon något tips? Vill inte måla den eftersom den har original målningen kvar. Kan man strö på något som liksom drar ut den äckliga lukten? Vad ska jag göra Jag vill ju ha in det fina gamla hängskåpet.