Gamle andvädare.

P

pufffan

Jag bruk sitt och titt på gamle tråder på körning ibland. Nu undrer jag vart dom gamle har tagit sin kos. Det finns så månge som har kommet med bra svar men som int är här längre. Tex. Alisson. Kan man byte namn eller har endel bare slutat här inne?

Sv: Gamle andvädare.

Om jag inte minns fel så står det i något inlägg eller om jag har fått det via pm. att pufffan inte kunde komma in på buke så hennes brorsbarn fick göra en ny till henne. Hon trode då att någon hade gått in och sabbat för henne.Och läser man endel av vad piff-puff m.m. har skrivit så låter det inte alls som pufffan.

Ursäkta, men jag är skeptisk till det mesta i härvan..om man kollar på de datum som puffan, pufffan och piff_puff 1 och 2 startade upp sitt konto så slår det inte fel på en dag..

Men kör på pufffan dina inlägg är humoristiska och bryter fint mot den seriösa jargongen!

/jenny, som har hetat snigelfarmor sen femte klass!

Det måste du tala om varför du heter snigelfarmor!
Jag heter bara burton för jag kom inte på nåt bättre just då och sneglade på min grymma burton-snowboard som stod lutad mot väggen och då blev det bara det.:)
Jag fullkomligen älskar den brädan!
Riktig vinterfantast är jag!

Aha!

Kul att du förklarade varför du hette så!
Jag trodde att presis som så många här att det var en häst med ett lite ovanligt namn du döpt dig efter!

Själv så hade jag helt slut på fantasi förådet och eftersom jag kallas Lisa, men det var upptaget då blev det _L_ istället!
Tänkte inte alls kalla mig för hästens namn (hehe rätt gulligt med Humlan iof!), tycker det blir konstigt, det är ju inte hästen som skriver!

Mvh Lisa

Jag är skitsölig på kortspel, förlorade alltid stort i stress och dylikt samt tog lång tid på mig att tänka ut min strategi, så då kallades jag snigeln, sen hade jag en förkärlek till 50 tals klänningar i högstadiet typ städtantsoutfit, gärna med stora prickar på eller annat fult mönster. Så då blev det "här kommer Snigelfarmor" :) Och det är ju så knasigt och neutralt att det funkar bra på forum o dylikt, samt att jag aldrig behöver bekymra mig om att Jenny redan är taget!

Om man chattar så tror folk att man är över 60 ibland..en liten nackdel förstås.

pufffanDet finns så månge som har kommet med bra svar men som int är här längre. Tex. Alisson. Kan man byte namn eller har endel bare slutat här inne?[/QUOTE skrev:
Tack:)

Jag finns här.
Bytte bara tillbaka till mitt gamla nick. Hette först Dorinda, men det är ju inte så anonymt(vi är 6 pers i sverige som heter så). Bytte till Alisson då jag ville vara anonymare men så småningom var jag likväl inte anonym och bytte då tillbaka till Dorinda som jag gillar bättre.
Sen att jag inte är här så mycket nu beror på att jag pluggar lite för mycket.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 009
Senast: Gunnar
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 959
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar