Gamla hästtäcken...

Lilla_Gubben

Trådstartare
Städade just i mitt förråd, jag har en uppsättning lappade och lagade hästtäcken som ligger på hög där, tar plats och samlar damm... De är liksom för lappade för att hålla tätt, så man har inte så mycket användning för dem, men vad gör man av dem?
Brännbart i återvinningen? eller finns det bättre ställen att göra av dem?

Jag läste i någon annan tråd att det gick att lämna in textil, även trasig, till H&M för återanvändning. Du kan ju kolla om de tar emot täcken? Det skulle ju vara toppen att slippa bränna.

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 497
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 752
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp