JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gamelus R bästa 4-åring i kvalet
Moderator
Hästnyheter
Bland de 61 ynglingar som kom till start i 4-åringarnas första omgång tog sig 31 vidare - det krävdes 15,0 poäng för att kvala till...
Hästnyheter
De 4-åriga hopphästarna är klara med sin första omgång på Flyinge. I topp hamnade två hingstar som deltar i SWB Stallion Trophy medan...
Hästnyheter
Det var möjligt, Don Martillo fick nästan lika många poäng som i kvalet och segrade i 5-åringarnas final med tilltagen marginal. ...
Hästnyheter
Segraren i Breeders Trophy för 6-åriga kanoner är hästen som såldes på elitfölauktion på Flyinge en höstdag för sex år sedan. Tiger G...
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Personligen så skulle jag kika mot kelpie, jag gillar att hålla mig till vallhundsgruppen och även om jag mellan varvet får ett stort...
Bulldoozer
Alldeles nyss
Svar: 1
Visningar: 15
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Nu har Skalman äntligen blivit begravd bredvid den gamla stallkatten Ruth som fick somna in i höstas.
Trott
12 minuter sedan
Svar: 514
Visningar: 26 703
Katt
Allt om bur till bilen
Övr. Hund Jag ringde till aterforsaljaren har och fragade. Jag har konstaterat att Jag inte alltid ar sa duktig pa att mata, sa det var enklare...
hastflicka
45 minuter sedan
Svar: 62
Visningar: 2 456
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Ja jag fattar det också! Själv var jag oerhört skeptisk tidigare i mitt hästliv, nu försöker jag väl mest leta efter resonemang som...
the_connemara
2 minuter sedan
Svar: 456
Visningar: 22 446
Grenar
Distansritt
Islandshäst Har det något att göra med att tempot är högre på island? Inte mot en distanstävlingen men om man tar en tur i skogen kanske man saggar...
tara
13 minuter sedan
Valack besatt av sto
Hästhantering Hej
Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år.
Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
deathworship
21 minuter sedan