Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu verkar en del av mitt data ha försvunnit, troligen då i sista uppdateringen. Jag hoppas det kommer tillbaka! Det gör att jag inte ser några snitthastigheter just nu - men senaste ridpasset hade jag iaf en toppfart på 712 m/min, men det är på preppad travslinga så underlaget är riktigt bra. Jag låter min häst galoppera ganska långa sträckor i rätt så frisk fart där underlaget tillåter, helt enkelt för att han mentalt mår väldigt bra av det. Jag är helst ensam på de turerna, rider jag tillsammans med någon blir det lugnare. På köpet får vi bra kondition vilket är till stor nytta på en häst som lätt blir spänd. Jag rider gärna 4-8 km galopp på ett pass, i väldigt varierande tempon, både riktigt långsamt och riktigt snabbt.Ett tips för alla andra Equilab-användare är att det går att ändra tempot i appen till meter/minut istället för km/h.
Jag har så trista ridvägar där stor del är skritt för att ta sig dit det går att galoppera. Blir korta sträckor bara.Nu verkar en del av mitt data ha försvunnit, troligen då i sista uppdateringen. Jag hoppas det kommer tillbaka! Det gör att jag inte ser några snitthastigheter just nu - men senaste ridpasset hade jag iaf en toppfart på 712 m/min, men det är på preppad travslinga så underlaget är riktigt bra. Jag låter min häst galoppera ganska långa sträckor i rätt så frisk fart där underlaget tillåter, helt enkelt för att han mentalt mår väldigt bra av det. Jag är helst ensam på de turerna, rider jag tillsammans med någon blir det lugnare. På köpet får vi bra kondition vilket är till stor nytta på en häst som lätt blir spänd. Jag rider gärna 4-8 km galopp på ett pass, i väldigt varierande tempon, både riktigt långsamt och riktigt snabbt.
Jag lastar och åker till bra ridvägar, hemma är det inte alls så bra förutsättningar. Det roliga är att jag verkligen märkt på banan hur nyttigt det är för min häst att få springa av sig ordentligt en gång i veckan - hans förmåga att fokusera är direkt kopplad till om han fått göra det eller inte.Jag har så trista ridvägar där stor del är skritt för att ta sig dit det går att galoppera. Blir korta sträckor bara.
Snälla, kan du inte förklara hur man ändrar till m/min . Jag har försökt hitta men fattar verkligen inte var man gör detta....Nu verkar en del av mitt data ha försvunnit, troligen då i sista uppdateringen. Jag hoppas det kommer tillbaka! Det gör att jag inte ser några snitthastigheter just nu - men senaste ridpasset hade jag iaf en toppfart på 712 m/min, men det är på preppad travslinga så underlaget är riktigt bra. Jag låter min häst galoppera ganska långa sträckor i rätt så frisk fart där underlaget tillåter, helt enkelt för att han mentalt mår väldigt bra av det. Jag är helst ensam på de turerna, rider jag tillsammans med någon blir det lugnare. På köpet får vi bra kondition vilket är till stor nytta på en häst som lätt blir spänd. Jag rider gärna 4-8 km galopp på ett pass, i väldigt varierande tempon, både riktigt långsamt och riktigt snabbt.
@Fiorano kanske kan förklara? Jag har inte lyckats ändra, utan räknar om Men ska testa tt uppdatera appen snart, jag har ju tappat mycket info i förra uppdateringen, hoppas det kommer tillbaka.Snälla, kan du inte förklara hur man ändrar till m/min . Jag har försökt hitta men fattar verkligen inte var man gör detta....
Inställningar-> enheter ->hastighetsenhetSnälla, kan du inte förklara hur man ändrar till m/min . Jag har försökt hitta men fattar verkligen inte var man gör detta....
Tack :-) Nu hittade jag!Inställningar-> enheter ->hastighetsenhet