Galoppbuketräff 31/5 på täby?

toughcookie

Trådstartare
Snor idee´n av seabaz och the last!
Vilka hakar på och tar en fika på galoppen 31/5? Jag kommer men inte förrän efter 19 eftersom min son har fotbollsträning då! Eftersom det är "storloppsdag" kanske vi kan få sällskap av några söderifrån också :idea:

Sv: Galoppbuketräff 31/5 på täby?

hade varit kul, men jag jobbar.... (visserligen på bion i täby, så ni får väl avsluta kvällen där) ;) :D

det vet man onsdagen innan :D
inte så lång planering....

när e sista löpet då? 21?

har ingen koll på tiderna, jag har ju lixom lagt av med galoppen =)

Trevligt att du drog igång en tråd! :banana:

Som sagt, hittills;
Seabaz
The Last
Toughcookie

Möjligt, men det är så långt kvar tills dess så jag vet inte vad jag gör då, men har jag inget spec för mig...

Vart ska vi ses då??
Vilken tid?

Jag kommer gå med min karl om han orkar följa med. han kanske stannar hemma för han ska flytta i och för sig, kom jag på.
Men i alla fall så har jag med mig min hund också, en kinesisk nakenhund med ljusblått koppel så vet ni att det är jag som är matte!

Jag är allmänt förvirrad så! Haha

Då tar jag med mig galen jack russel och ännu galnare son!!! Jag måste försöka smita från sonens fotbollsträning så jag kan komma till första loppet. Så tid och plats kanske vi kan ta lite senare?

har du svart, kort hår? (typ till axlarna)... å solglajjor... i torsdags utanför johns stall :D
inte agnezga (stavning)... utan det va den annan (du?)...

*lånar knapp*

THE_LAST: Fort Knox startar i lopp 3 31/5 på täby!! *seabaz i extas för din skull... eller nåt* :banana: :bump:

Hihi... Såg att han gjorde d!! :D
Måste vara där till d loppet! Ska försöka få me mig hunden också, men hon föredrar dessvärre att ligga på sofflocket hela dagarna så vi får se om jag lyckas få me mig henne. ;)

När åker du dit?
Jag tar mig nog dit lagom till 3:e loppet skulle jag tro..

Jag tror jag ska hinna dit...
Tror dessutom jag har kvar både ditt o Carros nr...
Carros slutar på 55 o ditt på 99??

nix, inte jag. Jag har axellångt för tillfället ganska ljust hår. Det var nog en av dom andra polska tjejerna du såg.
Imorgon flyttar jag hästen från john till vårat eget stall!!! Ska verkligen bli jätteskönt....

Numret stämmer på både mig o Mia! ;)

Slå en pling om du ska dit da!!

Första loppet brukar gå vid 18.00, där innan går kvallöpen.. Jag kommer antagligen till andra loppet, men vi får ta o höras!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka