Buzz
Trådstartare
Suck,,, Har fått spel snart. min häst har gallor i haserna och har alltid haft det ... ingenting som han lider av men för "skojj" skulle så tyckte vet att jag kunde prova att behandla dom med kortison, så sagt och gjort. efter behandling bete och skritt.. = akut fång. boxvila 14 dagar och röntgen. Tack och lov ingen rotation eller sänkning men nya fräscha gallor. så tillbaka till ruta ett..
så nu har vi jättegallor i haserna och antagligen inflammation så jag vill veta om någon har några bra förslag på inflammationsdämpande medel att använda istället?? jag har hört djävulsklorot, glukosamin, gurkmejja etc.. HJÄLP jag är nu i djungeln och famlar utan machete! Någon som har fler förslag och vart får man tag i allt? sen är det skillnad på gurkmeja och gurkmeja vad jag förstår.
Anna
så nu har vi jättegallor i haserna och antagligen inflammation så jag vill veta om någon har några bra förslag på inflammationsdämpande medel att använda istället?? jag har hört djävulsklorot, glukosamin, gurkmejja etc.. HJÄLP jag är nu i djungeln och famlar utan machete! Någon som har fler förslag och vart får man tag i allt? sen är det skillnad på gurkmeja och gurkmeja vad jag förstår.
Anna