Galleriet visar mer än jag har laddat.

I

Inko

Jag har hämtat 3 bilder till mitt galleri, men det står att jag har fyra!!???:confused: Sen är det bara 1 bild som syns ännu:devil:. Varför blir det så här? Tacksam för svar

Sv: Galleriet visar mer än jag har laddat.

Räkneverket för bilder kan få frispel emellanåt och visar inte alltid rätt antal bilder.

Som du ser nu så står det antal bilder:6 st och det stämmer inte alls (du har 3 st).
Din senaste bild laddade du upp den 14/4 och det kan ta några dagar innan moderatorn ( jag eller Gunnar ) har godkänt dom. Ibland så går det på några minuter och ibland så tar det ett par dagar.

Det händer även väldigt ofta att använda lägger in mer än en bild på samma motiv och då brukar bara en bli godkänd,även de korten räknas in ibland.
Varför det blir så vet jag faktiskt inte.

/lillebill,moderator Bildgalleriet

Räkneverket brukar ju inte vara speciellt duktigt på att räkna antal annonser eller inlägg heller. Kanske kan vara så att det saknas ett villkor i summeringen, t.ex. att bild/inlägg/annons ska vara satt till aktiv för att komma med i antalet eftersom man (eller hm, jag) ofta vill behålla poster även om de inte ska vara publika :)

Tack för era svar. Räkneverket stämmer stämmer ju inte , men det viktiga e iaf att jag har alla mina uppladdade bilder i galleriet nu:) Tänkte först att jag har gjort något galet, fast inte denna gång:)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 971
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna