GALET söt katt xD

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Triggerfinger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 2 195
Sv: GALET söt katt xD

JAA:D Min flickvän och jag skypear och hon skrattade hysteriskt när hon såg den(A)

Ja, galet söt vad ordet!!! :love: Vad härligt knasiga djur kan vara, vilken tur man har när det finns sådana varelser i världen. :laugh:

Läraktig liten en hehe. Sött så sött.^^

Skrattade tyst (föräldrarna har lagt sig) när jag såg den där videon. Så otroligt söt :)

KL

jag såg också den här igår på blogg.se och har varit helt bedårad hela dan och tittat på den typ 500 ggr. som ngn annan sa: att det bara finns så fantastiskt underbara varelser i världen.

helt underbar. förgyller vem som helsts dag! :love:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 177
Senast: cassiopeja
·
Trädgård & Växter Eftersom det verkar vara smått hopplöst att hitta något lämpligt litet hus för mig, katten och hundarna så har jag bestämt mig för att...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Går det att ha halsband på en långhårig katt? Jag är ingen kattmänniska egentligen men har varit tvungen att skaffa stallkatt(hellre...
Svar
7
· Visningar
4 531
Senast: kvandi
·
Kropp & Själ Nu gäller det inte dra-på-lakan, utan helt vanliga lakan. Det är heller inte intressant om eller att du inte viker dina lakan, det är...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
16 891
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 31