Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag går två promenader med min hund, en på morgonen och en på eftermiddagen. Jag går långa dock, sammanlagt så går vi ca 1,5 mil om dagen, det är ca runt 2 timmar i raskare takt.Hur många gånger om dagen går du en promenad med din hund? Jag går 3 gånger om dagen och jag är rädd att det inte räcker
Om din hund mår bra och verkar glad så räcker det.Hur många gånger om dagen går du en promenad med din hund? Jag går 3 gånger om dagen och jag är rädd att det inte räcker
Jag går 3-4 gånger, men oftast 3, då vi åker och tränar eller går långt på dagen. När de får 4 är det oftast för att vi har hundvakt som tar dem en längre promenad på eftermiddagen. Men är dina hundar nöjda och glada så, så ser jag inga problem med tre!Hur många gånger om dagen går du en promenad med din hund? Jag går 3 gånger om dagen och jag är rädd att det inte räcker
Nu när vi har valpar är det ju inte så mycket motionerande och långa rundor. Ena är nu snart 5 månader. Hon kan ju både hålla tätt längre och gå mer. Men vi fick hem 8-veckors valp i söndags. Och det gör ju att man är ute OFTA. Men kanske lite kortare.Hur många gånger om dagen går du en promenad med din hund? Jag går 3 gånger om dagen och jag är rädd att det inte räcker