Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast sen då du klickat på gå till första olästa så hamnar du väl rätt?Jag brukar hamna på första inlägget i en tråd som jag inte varit inne på på ett tag. Som nu den här, jag har läst den innan, såg nu att det kommit nya inlägg, men hamnade ändå på första inlägget i tråden.
Android, Samsung Internet.
Erkänner att den knappen här jag aldrig sett. Letade upp en tråd med nya inlägg som jag inte läst på länge och jo, det funkade ju. Bortse från mitt inlägg ovan.Fast sen då du klickat på gå till första olästa så hamnar du väl rätt?
Var finns den knappen?Erkänner att den knappen här jag aldrig sett. Letade upp en tråd med nya inlägg som jag inte läst på länge och jo, det funkade ju. Bortse från mitt inlägg ovan.
Var finns den knappen?
Vad blind man kan vara då Tack!
Den har jag aldrig använt, jag kommer till första olästa bara genom att klicka på trådrubriken.Fast sen då du klickat på gå till första olästa så hamnar du väl rätt?
Men om du öppnar en tråd som du senast var inne i för flera år sedan, hamnar du automatiskt på senast olästa då också? Det är i dessa fall jag använder knappen. I nyare trådar hamnar jag alltid rätt och behöver inte knappen.Den har jag aldrig använt, jag kommer till första olästa bara genom att klicka på trådrubriken.
Jag kollade på några gamla trådar nu, där fanns inte knappen för visa första olästa.Men om du öppnar en tråd som du senast var inne i för flera år sedan, hamnar du automatiskt på senast olästa då också? Det är i dessa fall jag använder knappen. I nyare trådar hamnar jag alltid rätt och behöver inte knappen.
Oj, konstigt.Jag kollade på några gamla trådar nu, där fanns inte knappen för visa första olästa.