Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle han inte för han dag pendlar till annan stad där han jobbar. Sen är det vanligt här att okända ibland sitter vid samma bord och lunchar för att det är ont om platser på lunchtidNja nå, inte riktigt kanske, men killen har ju en baktanke. Är du bekväm med att sitta och käka lunch med honom och din sambo kommer in till samma lunchrestaurang?
Potentiellt då - skulle du vara bekväm om han kom in då du satt och käkade med däckkillen?Det skulle han inte för han dag pendlar till annan stad där han jobbar. Sen är det vanligt här att okända ibland sitter vid samma bord och lunchar för att det är ont om platser på lunchtid
Det där med att jag och personen på däckfirman inte haft mer än några ords utbyte, jag lär inte varit flörtig och det är en tjänst som jag köper skulle göra mig obekväm. Hade nog även antagit att denne gjorde det ofta vilket för mig är mer slemmigt...Jag förstår inte heller varför man skulle byta däckfirma och varför det var "fel" sätt att ta kontakt.
Tycker väl ändå inte att en lunch är att vänstra
Jag hade inte uppskattat det.Många vet ju att ibland kommer förslag bara helt sådär
Vilket konstigt svar.Det skulle han inte för han dag pendlar till annan stad där han jobbar. Sen är det vanligt här att okända ibland sitter vid samma bord och lunchar för att det är ont om platser på lunchtid
Jag skulle inte se det så direkt, men jag skulle å andra sidan inte nappa ändå, men jag skulle inte se negativt på det. Vissa människor kanske intee vet hur man gör bara.Det där med att jag och personen på däckfirman inte haft mer än några ords utbyte, jag lär inte varit flörtig och det är en tjänst som jag köper skulle göra mig obekväm. Hade nog även antagit att denne gjorde det ofta vilket för mig är mer slemmigt...
Man får väl anta att individen vill ha ett förhållande och kanske tänker sig att du också skulle kunna överväga ett förhållande med hen om du tackar ja till lunchen.Tycker väl ändå inte att en lunch är att vänstra
Visst kan det finnas baktankar osv, men ändå - en lunch är bara en lunch. På den tiden jag var gift hade jag varit helt bekväm i att äta lunch med precis vem som helst om min man plötsligt kom in. Varför skulle jag inte vara det, liksom?Nja nå, inte riktigt kanske, men killen har ju en baktanke. Är du bekväm med att sitta och käka lunch med honom och din sambo kommer in till samma lunchrestaurang?
Jag håller med.Visst kan det finnas baktankar osv, men ändå - en lunch är bara en lunch. På den tiden jag var gift hade jag varit helt bekväm i att äta lunch med precis vem som helst om min man plötsligt kom in. Varför skulle jag inte vara det, liksom?
Du ser inte skillnad på en manlig kollega och en man som bjuder ut dig på lunch med en tanke om att han skulle önska att det blev något mellan er?Jag håller med.
Åt ofta lunch med en manlig kollega på mitt förra jobb, hade inga som helst problem med att min man skulle dyka upp.
Men vad vill du ha ut av det?För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta däcken. Vi hade fått tid kl 10. Jag var där straxt före 10 och lämnade bilen. Frågade hur lång tid det skulle ta och fick till svar max en timme. Jag fick vänta kvar om jag ville och det gjorde jag. Dom har som ett väntrum där man kan sitta o ta en kopp o lite tidningar. Bilen blev klar och dom ställde ut den på parkeringen. Jag betalade gick ut till bilen och skulle köra iväg. Då ser jag ett sånt typ visitkort från firman med adress och nummer. Inget konstigt med det. Man brukar ju få sånt ibland från div firmor o hantverkare. Så jag la det på instrumentbrädan så länge och körde iväg. Sen ramlade det ner på golvet. När jag kom hem så plockade jag upp det och ser att det är skrivet på baksidan. Såg dig vid disken får jag äta lunch med dig nån dag. Först blev jag lite kall men sansade jag mig och tyckte det var lite sött. Jag kan liksom inte få detta ur huvudet. Ska man tacka ja? Hur skulle ni reagera?
Jag hade inte gjort det, även om han inte är full som en alika.Det som tilltalar mig är ju att han inte är full som en arnika på en krog.
Men om man uttrycker det så här då: Kan du säga till sambon att du har planerat att käka lunch med däckkillen? Och kan du säga att det är för att han lämnade sitt kort i bilen med frågan?Det skulle han inte för han dag pendlar till annan stad där han jobbar. Sen är det vanligt här att okända ibland sitter vid samma bord och lunchar för att det är ont om platser på lunchtid
Jag tycker tvärtom att det kan vara rätt sätt. Inte hos doktorn eller någon annan där man kan vara i beroendeställning, men i det här sammanhanget tycker jag att det var ett trevligt sätt att visa intressw.Jag förstår inte heller varför man skulle byta däckfirma och varför det var "fel" sätt att ta kontakt.
Jag råkar veta att den manliga kollegan hoppades att jag skulle lämna min man.Du ser inte skillnad på en manlig kollega och en man som bjuder ut dig på lunch med en tanke om att han skulle önska att det blev något mellan er?
Kul ide, kanske sambon och däckkillen skulle bli bra vännerJag hade tackat ja och skickat sambon på lunchen. Sen bytt däckfirma.
Jag skulle aldrig nappa på en sån raggning. Hur singel jag än var. Och absolut inte om jag hade sambo. Vad är syftet? Få äta en lunch? Skaffa en ny kompis? Känna sig uppvaktad?