G-boots vs Magic-boots

gidde

Trådstartare
Hej
Alla ni som rider mycket med boots.
Vilka tycker ni är bäst G-boots eller Magic-boots.
Vad har ni för erfarenhet av att de sitter kvar? Håller? etc
mvh Ingrid:confused:

Sv: G-boots vs Magic-boots

Jag väljer magicboots alla gånger! Har skickat tillbaks två par g-boots som efter bara två tävlingar skavdes upp på insidan :crazy:
Mitt enda par magicboots har hållit och hållit och hållit.

Vad gäller passformen tror jag det är hugget som stucket. Jag trivs bäst med magicbootsen i det fallet också, men g-bootsen satt också som berget :)

Magicboots!

Mina sitter som berget och är fortfarande fina trots användning. Innan har jag också skickat tillbaka G-boots för att dom helt enkelt gick sönder.

Jag har båda och har inte märkt någon större skillnad!
Båda har åkt av när jag ridit, men tror faktist jag gillar magicboots bättre också :)

Jag har, precis som tessinino, också både g-boots och top reiters variant. Märker ingen skillnad!

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
837
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka