Fyyyyy nu mår jag jätte dåligt :( Missfall ????

Sv: Fyyyyy nu mår jag jätte dåligt :( Missfall ????

Hej !

Jag har fått tänka så nu att om detta nu va ett missfall så måste jag inse att det va någe fel på fostret och jag vet ju i alla fall att jag kan bli gravid så vi ska pröva igen i sånna fall :)

Kram

Hej !

Har ringt sjukvårdshälsoupplysningen eller vad det hette och fick en tid i morgon på akuten och gyn där kl: 11:00.
Jag hoppas att det går undan annars får vi testa igen, för jag vet nu i alla fall att jag kan bli gravid.

Kram

Håller alla tummar jag har för att de inte var ett missfall.

*kramar om*

Hur är det nu?

Jag hoppas, och tror, att det bara var sköra slemhinnor som gjorde att det började blöda!

När jag var i v 5 eller nåt blödde jag vid ett toabesök. Ljusrött ej utspätt blod, rätt så mkt. Sen kom det inget mer oc jag hade inte ont. Kollade inte upp det eftersom jag inte hade en aning om att jag var gravid. Det var iaf inget missfall!

Hejsan !

Jag vill bara tacka ALLA som har svarat på mitt inlägg :)
Tack och bock.
Jag har varit till akuten ( va dit i går Söndag ).
Och min sambo och jag va jätte nervösa och han följde med mig in på undersökningen :) Vilken sambo jag har *L* jag bara avgudar honom.
Nå väl inne på undersökningsrummet så började undersökningen och hon läkaren titta och såg att det fortfarande kom lite rosa flytningar som hon uttryckte sig.
Sedan gick hon vidare med ultraljud, och sa att detta ser ju bra ut än så länge och så log hon :)
Vi fick se den lilles hjärta slå **JIPPI** så glada vi blev både jag och sambon, tårarna började rinna på oss av lycka :)
Läkaren kunde inte svar på varför denna blödning hadde kommit, men vi skulle inte vara oroliga för allt såg normalt ut just nu i alla fall *L*
Kan i alla fall säga att den söndagen är en av minna bästa söndagar i mitt liv :)

Kram till er alla.

Senast ändrad av en moderator:

vad underbart, grattis!!!

Jag blodde ocksa tidigt i grav, 4 ggr :eek: v.6, 7, 14 & 15, och var inne pa akuten ett par ggr for ul, men allt var som det skulle och ut kom 2 friska tjejer pa dagen 38 veckor :laugh:

Hej !

Tackar så mycket :)
Oj 4 ggr det var inte dåligt, men det är kanske så att alla graviditeter är olika som tur är *L*.
Grattis själv till 2 stycken underbara barn *L*.

Kram.

Hej !

Tack så mycket :)

Kram.

Stort grattisd till dig och sambon! Så underbart.

Kram

Hej !

Tack så mycket :bow:

Kram

Underbart !! Jag har tänkt så mycket på dig, vad skönt att det såg bra ut !!
Å visst är det speciellt att få se hjärtat ! Och när hjärtat kommit igång sjunker risken för att det går dåligt också så det är ju super ;)

Åh..så glad jag blir över att läsa dina rader! :love:

Jag hade samma symtom som du förra vecka och i går fick jag tid hos läkaren för ett ultraljud, jag va i vecka 14. Tyvärr visade det sig att mitt foster "försvunnit" och det enda som finns kvar är moderkakan....
Vill inte skrämma dig på något vis men åk in och kolla. Bättre ta det nu än vänta tills det gått längre.
Själv får jag gå och vänta nu på att det som finns kvar skall komma ut...det är jobbigt. :cry:

Blödningar i början av graviditeten är ju vanliga och det behöver ju inte alls vara något fel. Bättre dock att kolla en gång för mycket nu när det finns så bra teknik för det.
All Lycka.

Fuskade och läste inte hela tråden.....:) Stoooort Grattis till er!! :laugh: Blir såå glad att höra att det inte var någon fara. Kram

vad underbart, grattis!!!

Jag blodde ocksa tidigt i grav, 4 ggr :eek: v.6, 7, 14 & 15, och var inne pa akuten ett par ggr for ul, men allt var som det skulle och ut kom 2 friska tjejer pa dagen 38 veckor :laugh:

Delvis knapplån och Grattis såklart till TS, kan förstå era lättnadstårar!

Har också haft blödningar, gjort 10 UL innan v. 25 samt ett extra vanligt, tror jag blödde så jag fick åka in akut minst 5-7 ggr fram tills v. 30.

Nu har jag inte haft blödning på länge, är i v. 35 snart 36 och bara väntar o räknar sekunder.

Liknande trådar

O
Gravid - 1år Jag skriver under anonymt nick då jag fortfarande vill vara hemlig. Jag hoppas att någon vänlig själ kan hälpa mig med några lugnande...
Svar
8
· Visningar
1 282
Senast: Calazirya
·
H
  • Låst
Övr. Barn När jag va hos BM sist sa hon att jag skulle gå från 2 tabletter dagligen till 4 st. När jag bara åt 2 tabletter blev jag jätte hård...
Svar
15
· Visningar
14 652
Senast: Zenith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama