V
valentino-95
Som Rubriken lyder.
Nu mår jag jätte dåligt och är mycket rädd att jag har fått missfall
I går hadde jag ont till och från i magen eller livmodern eller hur man ska säga det kändes som att jag hade lite mensverk. ( I dag har jag inget ont alls ).
Och så nu vid 12:40 tiden i dag så var jag till toa och skulle pinkelinka och precis när jag skulle sätta mig på toaletten så bara ran det utspett = ljust blod efter benet på mig
Det va jätte ljust och lättrinnande inte så tjockt som mens brukar vara. Och jag har fortfarande inte ont. Än så länge har det inte kommit något mera lätt rinnande blod och klockan är ca: 13:25 nu.
Är det så att jag har fått missa fall nu ????
Jag gick in i vecka 7 nu ska jag kanske säga också.
Blääää guuu va jag och sambon är oroliga och ledssna över detta
Vad ska jag göra nu ?
Måste jag ringa till någon och kolla i fall detta va ett missfall ?
Jag har inte hunnit ringa och talat om att jag e eller va gravid skulle ha gjort det i veckan va det tänkt.
Kram.
Nu mår jag jätte dåligt och är mycket rädd att jag har fått missfall
I går hadde jag ont till och från i magen eller livmodern eller hur man ska säga det kändes som att jag hade lite mensverk. ( I dag har jag inget ont alls ).
Och så nu vid 12:40 tiden i dag så var jag till toa och skulle pinkelinka och precis när jag skulle sätta mig på toaletten så bara ran det utspett = ljust blod efter benet på mig
Det va jätte ljust och lättrinnande inte så tjockt som mens brukar vara. Och jag har fortfarande inte ont. Än så länge har det inte kommit något mera lätt rinnande blod och klockan är ca: 13:25 nu.
Är det så att jag har fått missa fall nu ????
Jag gick in i vecka 7 nu ska jag kanske säga också.
Blääää guuu va jag och sambon är oroliga och ledssna över detta
Vad ska jag göra nu ?
Måste jag ringa till någon och kolla i fall detta va ett missfall ?
Jag har inte hunnit ringa och talat om att jag e eller va gravid skulle ha gjort det i veckan va det tänkt.
Kram.