JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fyra svenskar på fälttävlans topp-100
Moderator
Hästnyheter
Malin Petersen står för en mastodontklättring på fälttävlans världsrankning. Hon har galopperat rakt in på topp-100, där det nu finns...
Hästnyheter
Januari är ingen månad med stora klasser i fälttävlan. Därför är den senaste världsrankingen oförändrad med Michael Jung i topp och fyra...
Hästnyheter
Fyra svenskar bland de 100 bästa med Louise Svensson Jähde i topp på plats 34. Så ser resultatet ut för de svenska fälttävlansryttarna...
Hästnyheter
För ett år sedan låg Evelina Tovek på plats 706 på världsrankningen. Nu är hon snubblande nära topp-100. ”Det har alltid varit en dröm...
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Personligen så skulle jag kika mot kelpie, jag gillar att hålla mig till vallhundsgruppen och även om jag mellan varvet får ett stort...
Bulldoozer
6 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 38
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Nu har Skalman äntligen blivit begravd bredvid den gamla stallkatten Ruth som fick somna in i höstas.
Trott
19 minuter sedan
Svar: 514
Visningar: 26 715
Katt
Allt om bur till bilen
Övr. Hund Jag ringde till aterforsaljaren har och fragade. Jag har konstaterat att Jag inte alltid ar sa duktig pa att mata, sa det var enklare...
hastflicka
51 minuter sedan
Svar: 62
Visningar: 2 468
Hund
Distansritt
Islandshäst Det var inget bra svar men meningen var väl att distansryttarna i Sverige är duktiga. En vältränad islandshäst,uj vad starka de är. Det...
tara
6 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Ja jag fattar det också! Själv var jag oerhört skeptisk tidigare i mitt hästliv, nu försöker jag väl mest leta efter resonemang som...
the_connemara
9 minuter sedan
Svar: 456
Visningar: 22 480
Grenar
Valack besatt av sto
Hästhantering Hej
Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år.
Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
deathworship
28 minuter sedan