fyra dagar över tiden... suck!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cliff

Var längesedan jag var här nu, men så fick jag ett ryck o logga in. Sitter här o väntar på min bebis, har varit ute o promenerat, gått i trappor storhandlat osv, men: Ingen bebis!!:cry: Har läst på i tråden om alla färdknäppar surströmming osv... får väl helt enkelt prova ett knep i taget:smirk: Som det känns nu så är bebis restnoterad för all framtid..
jag längtar efter att få krama min lille bebbe:love:
 
Sv: fyra dagar över tiden... suck!!

Jag vet hur det känns! Kämpa på, å försök tänka på ngt annat (HUR lätt är det?!?!) Min dotter var också restnoterad, och kom hela 15 dagar försent.

Jag trodde jag skulle bli galen på kuppen. Provade alla tänkbara och otänkbara sätt för att få igång förlossningen helt utan resultat. När det väl startade på riktigt hade jag nästan "gett upp" och trodde att lilltjejen skulle stanna i magen för alltid (minst!) Vi höll på och harvade hästhagen och jag trodde väl inte riktigt på att det var sant, fortsatte med det jag höll på med och stod och hängde på en häst (!!!) under värkarna...

Men ut kom hon, och hon var värd all väntan! :love:
http://picasaweb.google.com/nordsvensken/Alma/photo#4999129569776173074
http://picasaweb.google.com/nordsvensken/Alma/photo#4999130124357533714

Jag lovar, inom ett par veckor har du din lilla bäbis!
 
Sv: fyra dagar över tiden... suck!!

En så´n liten goding :love: Nog är det värt väntan, ut kommer den ju ngn gång. Om det inte hänt ngt innan nästa måndag ska jag till BM o få en tid för undersökning o ev. igångsättning. Vill ju helst slippa bli igångsatt eftersom jag hört att de oftast blir jobbigare då. Bebis har varit fixerad sedan v 35 och hade sjunkt ner väldigt långt nu när jag var där i måndags så jag får hoppas på det bästa. Igår fick jag ngra slags förverkar som höll på var tjugonde minut, men efter ca en o en halvtimme slutade dom bara, sen var det inte mer med det! (kännde mig lite blåst för jag trodde verkligen att det började:smirk: )
 
Sv: fyra dagar över tiden... suck!!

:love: Ja hon är mammas ögonsten! :love:

Är de villiga att sätta igång dig såpass snart iaf? De vill de inte när Alma skulle födas, hon kom ut på skärtorsdagen, men de ville vänta tills EFTER påsk med att sätta igång, så länge allt såg bra ut med henne.

Vi hoppas att det kommer igång under helgen! Förvärkarna kan ju vara ett gott tecken!

Jag ska hålla tummarna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp