fyra-årscampionatet

P

portos

Berätta allt ni kan. Jag vet att man i hoppning ska kvala, vara nollad i tre? 1.00. men tills när? dressyren har jag absolut ingen koll på.

Tacksam för hjälp

Sv: fyra-årscampionatet

portos skrev:
Berätta allt ni kan. Jag vet att man i hoppning ska kvala, vara nollad i tre? 1.00. men tills när? dressyren har jag absolut ingen koll på.

Tacksam för hjälp
3 1,00:s felfria innan semifinalens början.
Dressyr anordnas uttagningar i på fem platser i landet.
Fältävlan kan du kval till genom att antingen nolla 1 st 1,00 samt 50 % i LC dressyr ELLER en 0,90 fältävlan med 50 % i dressyren, max 4 hinderfel i hoppningen och max ett stopp i terrängen.

Till samtliga löses deltarbevis hos Swede Horse.

Fullständiga regler finns på http://www.swedehorse.com/

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: Snurrfia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre ekipage gör sig nu redo för att åka till svenskarnas uppsamlingsstall inför OS i Paris som femteryttare. De ska vara redo att hoppa...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka