S
ShanaraSilvra
Vilken skitdag.. Inget funkar inget vill sig och jag är så fruktansvärt besviken.. På mig själv på min häst på hela allt som bara är så fruktansvärt förgjort!! För att hålla sig till sanningen så är detta ett faktum Jag ångrar att jag köpte häst! Nu gör jag det mer än nånsin än nånting jag ångrat i hela mitt förbannade liv... jag är otåligare å mer rädd om livet än vem som helst är så trött så less så trött på att vara detta.... Startat onda cirklar å det har jag gjort sen den dag jag lärde mig stå på mina 2 Om det nu nånsin inträffat.. Är en tvivlare utan dess like pessimist och så urblåst fattig trött och berred att ge upp!!! Tycker synd om mig själv behöver hjälp -kostar pengar har inte råd!! Vill skrika rätt ut vill gråta slå och sparka!!! Vill gå av på mitten,vill sälja,vill kämpa,ge upp,stanna,springa.... Vars fan ska man ta vägen?? Vem ska man fråga vill inte bli Dömd, redan blivit av mig själv!! Ridningen funkar inte, Varför Jo för jag kommer fan inte upp på hästryggen!!!!!!!! Låter larvigt jag vet men tro mig, att stå där och känna kontrollen rinna ur sina händer som ogrepp bart slem är inget jag önskar min värsta ovän!! Det gör så förbannat ont i mig!! Vill inte misslyckas vill inte Min häst nått ont Men fattar inte hur jag ska kunna ta mig ur härvan...