Future och Lord Sinclair

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Månsane
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 566
M

Månsane

Nyfiken på dessa hingstar då stoet jag har tydligen har två avkommor med dessa hingstar. Vet inte om dom är födda i holland eller Tyskland. Stoet är importerad från Holland.
Bilder, prestationer, andra avkommor. AAll information välkommen.

Finns det någon sida där man kan kolla upp avkommor om dom presterat eller visats? Stoet är registrerat i Westfaler förbundets Hauptstutbuch och visad, men värdelös på tyska som jag är så har jag svårt att hitta någon info...

Sv: Future och Lord Sinclair

Future westf. mbr f.1998 1.71
30-dagas test Dressyr 8,65 Hoppning 8,38 (2/25 hingstar)
70-dagars test Dressyr 124,07 (3) Hoppning 86,99 (15)
Totalt 109,77 (7/21)
Godkänd i Westfalen, Oldenburg, Bayern och Brandenburg.
Avkommeindex dressyr 141 (81%) inget hoppindex finns än.
Bor i Holland.
http://www.deijzerenman.com/hengsten.php?id=9

När det gäller Lord Sinclair finns det 3 bröder så du får tala om vilken av dom det gäller I, II eller III.
De är från Bayern e.Lanciano- Raueck I - Capitol I.

Vi hade en avkomma e. Future där jag jobbade förut. Han var fantastisk. Underbart temperament, fina gångarter men liten. Finns tyvärr inte mer pga missbildad halskotpelare. Men åh, vilken ljuvlig grabb det var.

Om det är Lord Sinclair III Bay., brun, *2000, 168 cm, e. Lanciano - Raueck I finns både film, bilder, avkommor och info på "kempke hof".

När det gäller Lord Sinclair finns det 3 bröder så du får tala om vilken av dom det gäller I, II eller III.
De är från Bayern e.Lanciano- Raueck I - Capitol I.

Jag tror det är I:an (eftersom det inte angetts någon siffra...:crazy:)
Avkomman är född 2004, ett sto. Mamman är e.Ehrentusch - Rheinblick.

Varför måste dom döpa alla till samma??? Liiite fantasi måste dom väl ha?;)

Tack för infon! :bow:

Dom har ingen sida, typ som våran nya svenska, där man kan söka en viss häst och se avkommor?

Har försökt söka mej fram på Westfales förbund, men det går inte så bra....:angel:

Liknande trådar

Avel Jag sitter här och funderar och behöver bollplank! Förra året fick mitt sto ett sto föl på dygn 332, allt enligt skolboken - att stoet...
2
Svar
22
· Visningar
3 088
Senast: QuickStar
·
Avel Hej alla Bukafalare Hoppas några orkar vägleda mig i denna djungel av hingstar som finns att tillgå................... Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: Ramona
·
C
Avel Hej skulle vilja ha lite hjälp, tyska hingstarna Lord Sinclair III och Dream of heidelburg nån som vet nåt om dom? jag har läst på...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Cyllene
·
C
Avel I år är det dags igen med delade åsikter mellan hingsthållare/ägare och regelverk :angel: Hur ska vi ha det undrar man varje år sådana...
2
Svar
21
· Visningar
2 774
Senast: clownen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka