Fürst Heinrich

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare caaaspar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 933
C

caaaspar

Vad tycker ni om denne hingst? Någon som har en häst efter honom? Och vad tycker ni om oldenburgare överlag? Kul och höra :)

Sv: Fürst Heinrich

När det gäller Fürst Heinrich vill jag fortfarande vata vad han dog av ? Det blev ju världens hysch-hysch om detta.
Dagens Oldenburgare är ju idag bara en blandning av de andra tyska hästraserna för att de har en mycket öppen stambok. Förr var de mer en egen typ av grövre vagnshäst men det är ju bortavlat sedan många generationer.

Sv: Fürst Heinrich

Ja jag säger detsamma, har sökt som en tok efter anledningen till hans dödsfall men utan resultat. Skulle ju vara rätt intressant att veta...

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 284
Senast: Murray
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 292
Senast: Willys
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 336
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka