Funderingar kring hingstval

Sv: Funderingar kring hingstval

Kanske inte så konstigt med den härstamningen och matchningen som den antagligen fått..

Jag kan inte hjälpa det, jag tycker att det är fel, oavsett hur bra den är så skulle JAG aldrig göra en sån matchning medvetet
 
Sv: Funderingar kring hingstval

Det där känns ju helt sjukt tycker jag.. :yuck:

En fråga. Jag har bestämt hingst och anmält på språngrulla men kan inte skriva i hingsten eftersom de inte löst licens ännu. Händer det att hingsthållarna är så sena med det att man helt enkelt får ta en annan hingst?
 
Sv: Funderingar kring hingstval

Nej, det är klart du kan använda den hingsten. Förutsatt såklart ATT de löser licens, annars får du betala ettstolicens eller regga utomlands.
 
Sv: Funderingar kring hingstval

Vad bra, tack. Jag har pratat med hingsthållaren och de har honom med i programmet i år också. Då så, då kan jag slappna av en stund till. :)
 
Sv: Funderingar kring hingstval

Backar på CS, men har svårt för att välja hingst i år. Förra året var det ingen tvekan alls.
 

Liknande trådar

Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 273
Avel Läste en intressant artikel i en hopptidning som trillade ned i min brevlåda. Där gjorde de en stamtavle-analys utifrån flips little...
2
Svar
30
· Visningar
4 167
A
Avel Hej! Jag är ny här och behöver lite tips och svar på min fundering. Jag letar efter hingstar som är - typförbättrare - gångarter -...
2
Svar
26
· Visningar
6 581
Senast: Emsan
·
Avel Hej, Avel är ett nytt område för mig. Är dock väldigt nyfiken på att lära mig mer. Har funderingar kring linjeavel. Hur räknar man ut...
2
Svar
24
· Visningar
3 744
Senast: Miaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp