Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
CHGs Red hot Chilli skulle kunna passa.Önskar förslag på hingst till följande sto; e. Landlord - Utrillo.
Fantastiskt psyke och helt ok gångarter. Inte mycket hoppad.
Skulle önska en något lättare typ av häst, inte så stor, med bra mentalitet och ridbarhet.
Har mest varit inne på hopphingstar, då hon har en hoppinriktad stam, men vill gärna ha en avkomma som både hoppar och rör sig bra (om man får önska)!
Inte ute efter att få fram nästa stora OS-stjärna, utan en trevlig häst för "vanliga" människor!
Vad tror ni om Coupe de Coeur-sonen Complete? Jag blev lite förälskad.
Några förslag: Valentino, Zandor Z ( fryst), Irish Whiskey Z (3-åring e.Darco), Araldik.Skulle gärna vilja ha hopphingstförslag till mitt sto e. Quidam de Rever - Corloni H - Cortez.
Hon är bra exteriört men är lite oförsiktig och blir framåttung. Söker även en hingst med mycket blod. Är inne på Diarado då han är väldigt försiktig, vill få en riktigt bra hoppavkomma! Vill lätta upp fronten och få mer bärande bakben.
Är också lite nyfiken på den men har inte lyckats hitta någon film mer än en liten löshoppningssnut från bruksprovet. Är helt otroligt dåligt att det inte ens finns en presentationsfilm eller exteriörbild på flyinges hemsida.Vad tycker ni om kannatol?
Tycker den ser riktigt fin ut!
Jag funderar på Van Vivaldi. Någon som vet hur dräktigheten såg ut på honom ifjol? Och någon som sett några föl efter honom?
Är också lite nyfiken på den men har inte lyckats hitta någon film mer än en liten löshoppningssnut från bruksprovet. Är helt otroligt dåligt att det inte ens finns en presentationsfilm eller exteriörbild på flyinges hemsida.
Jag har bestämt mig men stoet tjurar lite, tror det börjar närma sig dock. Har fått veta att han bara går på bocken må+on+fr så jagar alternativ om det blir brunst i slutet av veckan. Funkar "Special Delivery" fortfarande? Och hur gör man då? Har ringt runt och frågat om ngn inkl TNT på Kastrup kan lämna ut paket på lördagar men nada. Broline sa det gick men var dyrt men nu är ju Comilfo inte VDL..Brantzau har seglat upp som en kandidat men Jag är inte helt såld. Har ngn idéer på Comilfo liknande hingst så hojta.Visst var det någon i den här tråden som bestämt sig för Comilfo Plus Z? Är lite nyfiken att höra hur det har gått! Har det fungerat med skick, hur spermakvalitén verkar vara osv?
Är väldigt intresserad av honom men är lite rädd att kostnaderna ska dra iväg med utlandsskick..