skorpannorpan
Trådstartare
Jag gjorde slag i saken för nu blir jag nyfiken hur allas funderingar går. Så, alla funderingar inför kommande betäckningssäsong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde slag i saken för nu blir jag nyfiken hur allas funderingar går. Så, alla funderingar inför kommande betäckningssäsong.
Vad har du för sto?Blev inget föl i år men är sugen på Hip Hop till mitt sto 2016..
@Chamsin Såg din kommentar i den andra tråden! Skulle säga att SR inte är en typisk förädlare, men samtidigt lägger han inte till massa utifrån de avkommor jag sett. Men åh så fina de har varit! Vill ha!
I morgon skall jag och min mor åka utomlands för att titta på ett riktigt -riktigt- bra avelssto som förmodligen skall betäckas nästa år nu. Meriterat t.o.m. hattklasser, har en 10:a på sin trav och är normalstor... kanske dags att fundera på hingst. Det känns som att nu måste man välja något riktigt bra. Får se i morgon vad som händer i morgon
Jag är nere i Verden just nu och kollar på unghäst-VM... Ja vad ska man säga. Man blir inte alls sugen.
Var och hälsade på hos Gestuet Famos, Gestuet Sprehe (av hingstar som Chico's Boy, Millenium, Hickstead White, Destano, Le Vivaldi tyckte jag ändå att en svart fyra åring, Barney var riktigt trevlig.) Efter det besökte vi stuteri Ramsbrock, där var Rock Forever riktigt fin. Jag ska ju dock ha en hopphingst och jag kommer nog inte betäcka min blivande tvååring om hon inte uppfyller selektionskriterierna efter genomfört treårstest, men sugen blir man. Inte blir det bättre av att jag har dem uppstaplade på ett stuteri där det föds 5-10 föl per år, dock travföl.
Hur gick det med dina tankar på Emerald? Funderar MYCKET på honom nu. Såg fantastiska siffror på avkommorna från BWP's hemsida.Klurar på
Araldik
Cassini II
Twister de la Pomme
Dakar VDL
...å nån mer... Å kanske mindre
Hur gick det med dina tankar på Emerald? Funderar MYCKET på honom nu. Såg fantastiska siffror på avkommorna från BWP's hemsida.