_Skifting_
Trådstartare
ja... dålig rubrik, då det bara är jag/vi som kan svara på detta... men sonen är nu 11mån, väldigt simpel liten grabb, som inte kräver det yttersta av denna lilla familj.
sitter gärna inne på sitt rum och underhåller sig själv i timmar, kommer krypandes och pekar på blöjan när han vill den ska bytas (detta har han kommit på själv). med andra ord, lätt, glad och "snäll" unge.
drömmen för min del (sambon är väl med till hälften ungefär.. ) är att få måååånga barn. 5 eller fler.
men, nu till kruxet.
vi bor på gård med en hel del att göra vid, jag har 3 hästar varav den ena ska komma igång i ordentlig träning snart för att bli tävlingshäst. och en annan ska betäckas.
jag har två hundar, och även studier att sköta.
skulle det vara helt orimligt att planera nästa redan nu??
kära buke, dela med er av era tankar och funderingar av alla dess slag...
sitter gärna inne på sitt rum och underhåller sig själv i timmar, kommer krypandes och pekar på blöjan när han vill den ska bytas (detta har han kommit på själv). med andra ord, lätt, glad och "snäll" unge.
drömmen för min del (sambon är väl med till hälften ungefär.. ) är att få måååånga barn. 5 eller fler.
men, nu till kruxet.
vi bor på gård med en hel del att göra vid, jag har 3 hästar varav den ena ska komma igång i ordentlig träning snart för att bli tävlingshäst. och en annan ska betäckas.
jag har två hundar, och även studier att sköta.
skulle det vara helt orimligt att planera nästa redan nu??
kära buke, dela med er av era tankar och funderingar av alla dess slag...