funderar på att skriva

mag

Trådstartare
om Westerridning i nästa nr av vår klubbtidning. Men jag kan verkligen ingenting om Western. Kan ni tipsa mej om bra länkar, där man får vete lite "grunder" och annat som är kul att veta. Tack för hjälp.

Sv: funderar på att skriva

På Wras hemsida, wras.se finns lite kort om westernridning och de olika tävlingsgrenarna =)

Jag har ett tips till dig!
För att göra det lite roligare, intervjua en känd westernryttare!

Bra ide... men hur får jag tag i en sådan när man bor i Norrland :angel: Annars var sidan jag fick tips på kanon, tack så mycket...

Bra ide... men hur får jag tag i en sådan när man bor i Norrland :angel: Annars var sidan jag fick tips på kanon, tack så mycket...

Du har t.ex. Sebastian och Victoria Öhman i Umeå. Två "heta" och duktiga westernryttare!

Ella Bråve i Billesholm,Bråvesta quarter & Paint.Hon är bara 14 år och redan dubbel APHA-Champio.Duktig o ödmjuk tjej!!!

Skolkat från Geografin ?
Billesholm ligger långt nere i vackra Skåne..

Lina Olsson finns ju med nyöppnad westernranch i Bollnäs...Fast det är ju verkligen nedre iofs.

Lycka till!

GatLyktan

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
635
Senast: Grazing
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
247
Senast: Badger
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur