Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
du ska inte shamponera ett föl iallafall.....det försvinner med tiden...bara att vänta o se...ditt föl lider ju inte av att tappa pälsen, det är bara naturligt.
Då skulle du se min fölunge som är solblekt gulbrun i fölpälsen och nästan svart i den päls som kommer fram under. Hon ser inte klok ut... Vi har en månad till mönstring och vid den tiden brukar de vara färdigfällda.
Min fölis ser ut som Jarrahs. Solblekt gulbrun och svart under.
Om jag kunde få honom att fälla i ränder kunde jag ställa ut honom som en tiger!
Jag får hoppas att han fäller av sig något så när till visningen. Vår visning är också 1 månad kvar till.
Fast jag tyckte han fällde bra för 1-2 veckor sedan. Nu tycker jag att det har stannat av. Kan bero på vädret? Så jag undrar om han verkligen kommer att hinna fälla av sig fölpälsen.
Jag får väl istället lita på att det är erfarna domare som inte kollar färg/fölpäls utan exteriör och rörelser.
Nä självklart lider inte fölisen av att den ser ut som en blandning mellan leopar och zebra. Men det är bara två veckor kvar till visningen och då lär han säkert var überugly!
Hundavel & Ras Jag tycker det är trist när man sprider osaklig "fakta" om raser trots att man har noll koll. Vet du ens vad hysterisk betyder? Har du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.