Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vill jag också kunna. Och kunna gå upp direkt när klockan ringer på morgonen.Jag skulle vilja kunna alltid lägga tillbaka saker där de ska vara, direkt.
Åh, verkligen! Jag är faktsikt (peppar peppar) på god väg nu efter 7 v behandling med sömnrestriktion och online-KBT. Sover bättre än på 10+ år.Jag skulle vilja kunna sova hela nätter!
Jag skulle vilja ha energi nog till hela dagar!
Jag kan till övriga mänskligheten dela med mig av förmågan att alltid lägga saker på sin plats och därmed också alltid veta var saker och ting är. Jag kan också dela med mig av förmågan att alltid gå upp direkt när klockan ringer.
Kan bli problematiskt när du behöver något på nedersta, men vad gör man inte för att bli av med Levan polkaJag skulle vilja kunna nå till högsta hyllan alltid!
Kan bjuda på att kunna hela Ievan polkka utantill, den låten kan ni andra få ha på hjärnan halva livet istället.
Det skulle också bli fullkomligt odrägligt att läsa en kvällstidning...Jag skulle vilja kunna lära mig allt första gången jag läser/gör något. Tänk att kunna läsa en avancerad faktabok en gång och sen kunna allt i hela boken. Det hade ju inte funnits några gränser för vilka utbildningar man skulle kunna gå.
Det är det! Både att ha koll på sina grejer och att gå upp direkt. Jag anser att snoozande är djävulens påfund. Man förstör ju flera minuters god sömn genom att snooza. Ofta vaknar jag precis innan klockan börjar lysa och sedan tar det en sekund innan den börjar låta och då har jag redan stängt av den.Det där med sakerna vet golit inte om det är fullt mänskligt. Om man inte bor i en väldigt liten cell alltså, vilket skulle förklara väckningen.
När jag jobbade på Posten i min ungdom satt jag på cykeln 5 min efter att klockan hade ringt. Lagom tycker jag.Det är det! Både att ha koll på sina grejer och att gå upp direkt. Jag anser att snoozande är djävulens påfund. Man förstör ju flera minuters god sömn genom att snooza. Ofta vaknar jag precis innan klockan börjar lysa och sedan tar det en sekund innan den börjar låta och då har jag redan stängt av den.
Sån är min partner. Minns allt dessutom. Jag ser bara fördelar, tills han berättade att det ibland vore praktiskt att kunna glömma jobbiga saker och det kan jag ju förstå ;p men jag står nog fast vid att det är mest fördelar. Jag kallar honom för min egna Wikipedia ibland. Vem behöver googla med en sån person i hushålletJag skulle vilja kunna lära mig allt första gången jag läser/gör något. Tänk att kunna läsa en avancerad faktabok en gång och sen kunna allt i hela boken. Det hade ju inte funnits några gränser för vilka utbildningar man skulle kunna gå.